Často kladené otázky
Sepsali jsme pro vás odpovědi na nejrůznější otázky, které nám od vás došli mailem, objevili se jako poznámka (dotaz) na přihláškách nebo jste nám kvůli tomu volali.
Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, kontaktujte nás na puchýřovských kontaktech nebo nechte vzkaz v Knize návštěv. Rádi dotaz zodpovíme a odpověď zde přidáme pro další zvědavce.
Na přihlášce není možnost ubytování na posteli. Jak jej mám objednat?
Dle nových pravidel pěší sekce zařizuje pořadatel akce jenom ubytování na zemi ve vlastním spacím pytli. Tedy v tělocvičnách nebo ve třídách. K tomu slouží příslušné kolonky na přihlášce, ať už papírové, on-line nebo excelovské.
Ubytování na postelích si účastníci už zařizují sami dle sekce by bylo dobré, kdyby pořadatelé poskytli seznam ubytovacích kapacit v místě. Tento seznam je k dispozici na oficiálních stránkách puchýře a podle aktuální situace jej obměňujeme a doplňujeme o nové možnosti.
Tím, že si takovéto ubytování zajišťuje každý sám, nepotřebujeme tento údaj znát, a proto ani není na přihlášce. Tím, že nechcete ubytování na zemi vlastně po nás žádné ubytovací služby nežádáte.
Přidáno 25. 6. 2017
Jsme jenom dva, máme vyplnit skupinovou přihlášku nebo dvě obyčejné?
O tom, jestli vyplnit skupinovou nebo obyčejnou přihlášku nerozhoduje ani tak počet přihlašovaných lidí jako spíš způsob úhrady za puchýřovskou přihlášku.
Pokud se v rámci skupiny vyskytuje osoba, která od ostatních vybere peníze a společně je posílá pořadatelům, je toto ideální situace pro použití skupinové přihlášky.
V takovém případě totiž systém vygeneruje pokyny pro úhradu za celou skupinu pod jedním variabilním symbolem.
Další výhodou je to, že u skupinové přihlášky už u jednotlivých členů není potřeba vypisovat kontaktní údaje (telefon, e-mail) a poznámku. Vše pak řešíme přes vedoucího skupiny. A taky nemusíte potvrzovat antispamovou kontrolu, přihlašovací systém už vás jednou ověřil (při zadávání vedoucího skupiny) a pamatuje si vás, takže u členů zadáváte jen údaje nutné pro přihlášení účasti.
Takže i dva můžou být skupina. Jen myslete na to, že pak veškerá komunikace půjde právě přes turistu zapsaného jako vedoucí skupiny.
Přidáno 25. 6. 2017
Jak mám přihlášku uhradit?
Po vyplnění přihlášky na www puchýře dojde okamžitě k odeslání potvrzovacího mailu, ve kterém jsou uvedeny údaje jak pro platbu převodem, tak i složenkou. Součástí je také rekapitulace všech objednaných služeb, takže před vlastní úhradou doporučujeme ještě zkontrolovat, zda vše odpovídá vašim požadavkům.
Tato rekapitulace se zobrazí také v internetovém prohlížeči po uložení přihlášky (nebo posledního člena skupiny). Doporučujeme toto okno nezavírat dokud si nezkontrolujete, že vám došel potvrzovací mail (prohlédněte pro jistotu i složku SPAM). Pokud by mail nedošel do několika minut, lze použít informace z www stránky, jsou totožné.
U excelových přihlášek dojde rekapitulace za skupinu na e-mail vedoucího obvykle během několika dní hned jak ji zpracujeme.
U klasických papírových přihlášek je doba vyřízení obvykle jeden až dva týdny.
Přidáno 25. 6. 2017
Nedošlo mi potvrzení o registraci, co mám dělat?
Pokud se jedná o přihlášku vyplněnou on-line (individuální i skupinová) kontaktujte nás na puchýřovském mailu nebo telefonu, podíváme se, zda je uložená v systému a pokud ano, pošleme vám opis rekapitulace.
U přihlášek poslaných v excelu nebo na papírovém formuláři s ohledem na dobu zpracování doporučujeme chvilku počkat (budeme nejdřív řešit, zda už došlo ke zpracování přihlášky).
Doručení odpovědi poštou samozřejmě garantovat nemůžeme. To se ostatně týká i mailů, technika je prostě technika. I když vše většinou funguje výborně, renonc může vzniknout kdykoli. Náhradní řešení ale existuje.
Přidáno 25. 6. 2017
Udělal jsem v přihlášce chybu, v rekapitulaci je špatný údaj mám vyplnit přihlášku znovu?
Může se stát, že se při zadávání přihlášky ukliknete a toto ostatně při přepisování může postihnout i nás.
V žádném případě nezadávejte do systému novou přihlášku. Opakované zadání přihlášky způsobí chybu v přihlášení zejména pokud jste členy KČT. Systém vnitřně kontroluje členská čísla a u takové přihlášky by pak nastavil typ účastnického poplatku "nečlen KČT"!
Pokud se týká přihlášky vyplněné on-line (nebo poslané v excelu), stačí kliknout ve vaší mailové schránce na "ODPOVĚDĚT" a do e-mailu napsat, co chcete opravit. Mail s rekapitulací je nastaven tak, aby nám takový případný požadavek doputoval přímo do puchýřovské e-mailové schránky.
Pokud se jedná o papírovou přihlášku, je potřeba nás kontaktovat buďto na telefonu nebo mailu (pokud vám někdo pomůže) a popsat vzniklou situaci. V tomto případě budeme potřebovat nahlásit vaše jméno a přidělený variabilní symbol.
Přidáno 25. 6. 2017
V místě ubytování je součástí i snídaně, ale mám je už objednané v přihlášce, jak mám postupovat?
Nic se neděje, postup je stejný jako u jiné objevené chyby. Prostě nám pošlete "odpověď na rekapitulaci" a my si to tu už přebereme (viz předchozí popis). S takovou situací počítáme, protože si ubytování na lůžkách zajišťujete sami a někde snídané součástí je, někde není.
Přidáno 25. 6. 2017
Chci provést úpravu přihlášky, jak mám postupovat?
Postup je shodný jako byste na přihlášce našli chybu. Stačí nám nahlásit váš požadavek na změnu (viz bod Udělal jsem v přihlášce chybu, v rekapitulaci je špatný údaj...).
Přidáno 25. 6. 2017
Do kdy je potřeba uhradit účastnický poplatek?
Ideálně co nejdřív, aby se na to nezapomnělo. Uhrazené přihlášky se pak budou zobrazovat v seznamu účastníků. Každopádně je potřeba to zvládnout do 20. září 2017. Protože 15. září je uzávěrka přihlášek, pár dní ještě počkáme, jestli nedorazí nějací opozdilci (hlavně poštou), a pak podle zaplacených přihlášek objednáme požadované služby (hlavně tedy všelijaké suvenýry atd.).
Přidáno 25. 6. 2017
Je stravování zajištěno ve stejné škole jako ubytování?
Stravování je zajištěno ve stejné budově jako je místo prezence. Ve škole (bývalá obchodní akademie) také přednostně ubytováváme skupiny (ve volných třídách). Později přihlášené účastníky ubytujeme v tělocvičnách základní školy, která je cca 10 minut od prezence (a tudíž i místa startu). Ale protože do budovy obchodní akademie stejně půjdete na start, tak je to vlastně po cestě.
Přidáno 25. 6. 2017
Je možné zajistit ubytování ve třídě pro skupinu?
Ano, do vyčerpání kapacit přednostně dáváme do tříd právě skupiny (cca po 12 až 15 účastnících).
Přidáno 25. 6. 2017
V nabídce suvenýrů není turistická vizitka bude k PP 2017?
Absolventská vizitka je součástí startovného. Stoprocentně ji obdrží účastníci, kteří si objednají startovné typu "balíček". Několik málo kusů necháme vyrobit nad tento počet přihlášených, takže ji nelze garantovat všem účastníkům, kteří přijedou jen na sobotní pochod (protože předem neznáme jejich počet).
Přidáno 25. 6. 2017
Chci se zúčastnit jen sobotního pochodu, musím se také přihlásit?
V tomto případě se není potřeba dopředu přihlašovat, stačí přijít v sobotu ráno na start pochodu a vyplnit přihlášku na pochod až na místě. Jenom upozorňujeme, že těmto účastníkům nemůžeme garantovat dostupnost všech suvenýrů (viz další bod).
Přidáno 25. 6. 2017
Chci se zúčastnit jen sobotního pochodu, jaké je startovné?
V případě účasti jen na sobotním pochodu je startovné pro členy KČT 30 Kč, pro nečleny 40 Kč a mládež do 10 let má účast zdarma.
Upozorňuji, že je to ale v tomto případě opravdu klasický pochod, tedy ve startovném je jen plánek trasy a diplom. Pokud máte zájem i o jiné věci (suvenýry) je třeba si objednat balíček a případně požadované další věci. Samozřejmě bez noclehů, jídel, zájezdů a zábavy.
Turistické známky, nálepky a odznaky PP budeme objednávat podle kusů z přihlášek, možná s malým přesahem, takže nelze zaručit, že je sežene každý, kdo je budete chtít.
Pokud se na sobotní pochod chystá skupina turistů, je možné to vyřešit tak, že se jeden ze skupiny nahlásí předem se startovným typu balíček a přiobjedná na sebe všechny požadované suvenýry pro skupinu. Nemáme u položek zatržítka typu "ano, chci odznak", ale kolonku počet ks, takže by to neměl být problém. Internetový formulář umožňuje takto objednat až 10 ks daného suvenýru. Takto si zajistíte garantovanou dostupnost suvenýrů.
Přidáno 25. 6. 2017
Je možné zaplatit jen základní startovné a ubytování?
Základní startovné na sobotní pochod lze použít jen v případě, pokud po nás turista nepožaduje žádnou jinou službu (bylo tomu tak i na minulých poledních puchýřích). I když to navenek vypadá jako dvě oddělitelné položky, vnitřně je to do určité míry provázané a vzniká zde více nákladů než jen na účastníka, který přijede pouze na klasický pochod. Děkujeme za pochopení.
Přidáno 25. 6. 2017
V kolik se bude odjíždět na zájezdy?
Odjezd na zájezdy 1 až 5 je společný v 7.45 h, příjezd autobusů na autobusové nádraží by měl být kolem 7.30 h. Zájezd č. 6 odjíždí z autobusové nádraží v 8.15 h, přistavení autobusu bude v 8 hodin.
Příjezd ze zájezdů se plánuje cca kolem 17. hodiny vzhledem k brzkému soumraku (zhruba v 16 h), což bude také čas jejich ukončení.
Přidáno 25. 6. 2017
Budou zájezdové autobusy zastavovat i ve Slavkově?
Vzhledem k lokaci je ubytovaným ve Slavkově u Brna možné po domluvě zastavit jen v rámci zájezdu číslo 1 Slavkovské bojiště.
Ze Slavkova jede v pátek v 6.51 h vlak do Bučovic (příjezd v 7.03 h).
Přidáno 25. 6. 2017
Kdy se budou vydávat snídaně (večeře)?
Snídaně se vydávají od 6.30 do 9 hodin, večeře od 17 do 19 hodin.
Přidáno 25. 6. 2017